Generozitatea ca model de bussiness

Luna cadourilor se arată interesantă pentru Fundația Baylor Marea Neagră. După primirea premiului “Cea mai inovatoare organizaţie membră a Reţelei Sociale din regiunea Sud-Est” iată că unul dintre patenerii fundației, Trattoria DueModi, donează 5% din banii încasați luna aceasta pentru a fi folosiţi pentru ajutorarea copiilor născuţi de femei infectate cu HIV.

Ne îndreptăm uşor, dar sigur, către un nou model de business, unul în care o firmă va trebui să arate prin acţiuni concrete că îşi înţelege rolul în comunitate, că se preocupă activ de satisfacţia clienţilor şi de starea comunităţii în care activează.

Este o modalitate prin care atât firma, cât si clienții acesteia pot ajuta copiii din comunitatea in care trăiesc. Gestul este cu atât mai frumos cu cât firma împlinește un an de activitate si dorește sa marcheze evenimentul atât pregătind clienților surprize, cat si oferindu-le “Copiilor Prețioși” ai fundației o mică bucurie.

”Fundatia Baylor ajuta comunitatea in care afacerea noastra are succes de mai bine de zece ani si consideram ca gestul nostru este unul natural. Copiii născuți din mame seropozitive au fost o preocupare permanentă a noastră din momentul în care am demarat afacerea și de aceea ne dorim să sărbătorim primul an de activitate arătându-ne recunoştinţa și față de acești membri ai comunității. Am deschis într-o zi deosebită, pe 12 decembrie 2012, iar anul acesta, oferim un cadou fiecărui client al restaurantului, dar şi partenerilor care ne-au fost alături până acum” a declarat Patricia Alexe, managerul restaurantului.

Share

Articole similare